Často kladené otázky

 Níže najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky

 

1. Jak najít správný typ zrcadla?

V obchodě lze použít vyhledávač zadáním požadovaných frází nebo použít vytvořené kategorie. V případě problémů s výběrem zrcadla můžete vždy kontaktovat naše poradce prostřednictvím e-mailu na adrese info@zrcadlomat.cz .
 

2. Jak vytvořit objednávku?

Proces objednávky je velmi jednoduchý. Když najdete svůj oblíbený typ zrcadla, stačí kliknout na PŘIDAT DO KOŠÍKU, poté vyplnit objednávkový formulář a provést platbu. V případě jakýchkoliv problémů nás prosím kontaktujte!
 

3. Jak mohu zaplatit za objednávku?

Zaplacení objednávky probíhá prostřednictvím bezpečných internetových plateb, tedy: PayU, kreditní kartou, debetní kartou, klasickým převodem nebo na dobírku (kurýr).
 

4. Jaká je lhůta realizace objednávky?

Objednané zrcadlo je obvykle odesláno další pracovní den. Za počátek lhůty realizace objednávky se považuje zaslání e-mailové zprávy potvrzující přijetí objednávky k realizaci. Dojde k tomu po obdržení všech nejdůležitějších informací a platby.
 

5. Jak jsou prováděny zásilky v rámci Polska a do zahraničí?

Zásilky posíláme kurýrní firmou v tuzemsku i do zahraničí. Dodací lhůta závisí na zemi (mezinárodní zásilky jsou oceňovány individuálně).

- Odeslání v Polsku trvá cca 1-2 pracovní dny.

- Odeslání v ČR trvá cca 3-5 pracovních dnů.

- Odeslání v Evropě trvá cca 3-5 pracovních dnů.

- Odeslání do USA trvá přibližně 2-3 pracovní dny.

- Odeslání do jiných míst může trvat cca 4–6 pracovních dnů.
 

6. Jaké jsou náklady na objednávku?

Cena objednávky závisí na typu a na rozměru zrcadla. Po výběru libovolného zrcadla stačí přejít do košíku, kde se zobrazí celková částka objednávky.



Ke každé objednávce musejí být připočteny i náklady na dopravu.
 

7. Co mám dělat, když je moje zásilka poškozená?

Pokud si při vyzvednutí zásilky od kurýra všimnete jakéhokoliv poškození obalu, rozhodně ji otevřete v přítomnosti kurýra. Pokud byl výrobek také poškozen, nezapomeňte okamžitě sepsat s kurýrem protokol o škodě. Následně jej pošlete na info@zrcadlomat.cz spolu s fotografií poškození. Poté, co obdržíme vaše oznámení, vám zašleme nový plnohodnotný výrobek.
 

8. Jak mohu nahlásit reklamaci?

Pokud je Vám dodaný produkt v rozporu s objednávkou - má špatnou velikost, rám, materiál nebo je objednávka neúplná, dejte nám o tomto vzhledu vědět! Pošlete e-mail na adresu info@zrcadlomat.cz a přiložte fotografie závady. Po kladném posouzení reklamace Vám zašleme správný produkt nebo Vám vrátíme peníze.

 

9. Mohu objednaný produkt vrátit?

Obchod Zrcadlomat.cz nabízí 14 dní na vrácení standardního produktu. Nezapomeňte však, že vrácený produkt nesmí být poškozen nebo použit. Ke zpáteční zásilce přiložte doklad o zakoupení zrcadla a svoje osobní údaje spolu s číslem účtu, na který chcete, abychom vám peníze vrátili. Vrácení peněz bude provedeno ve lhůtě do 14 pracovních dnů od data obdržení potřebných informací a produktu.

 

   

POKUD MÁTE JEŠTĚ NĚJAKÉ DOTAZY, NAPIŠTE NÁM!